Kako mogu da poručim Nespresso kapsule?
Naše kafe možete poručiti putem Nespresso Kluba na sledeći način:
- Putem telefona: 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965
- Preko Nespresso website-a
- U Nespresso Butiku.
Posetite stranicu za registraciju kako biste kreirali prvu online porudžbinu.
Gde mogu da pronađem set za uklanjanje kamenca za moj aparat?
Set za uklanjanje kamenca možete kupiti pozivom na broj telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili na našem sajtu, u kategoriji Aksesoari – Održavanje, kao i u Nespresso buticima.
Jedan set sadrži dve doze sredstva za uklanjanje kamenca i uputstvo.
Kolika je minimalna porudžbina?
Naše kafe se nalaze u pakovanjima od kojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakovanja, Vaše porudžbine kafe putem interneta ili preko Nespresso Cluba treba da sadrže najmanje 50 kapsula. Možete da kombinujete različite kapsule, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).
Koji načini plaćanja su mogući?
Postoje dva načina plaćanja:
- Gotovinom prilikom preuzimanja: za porudžbine putem telefona ili putem interneta.
- Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Dina): za porudžbine putem interneta.
Takođe i:
- Plaćanjem po predračunu (za pravna lica).
Moj aparat za kafu ne radi ispravno. Kako mogu da ga popravim?
U slučaju da Vam je potrebna pomoć za Vaš aparat, možete da nas kontaktirate putem telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965.
Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h.
Pružamo rešavanje problema za Nespresso aparate iz Original linije: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Citiz&Milk, Pixie, Lattissima One i Atelier i Vertuo linije aparata: Pop, Next, Next Premium, Next Deluxe i Plus.
Ukoliko je potrebna popravka aparata, za Vas možemo uraditi sledeće
- Obezbediti uslužni aparat za vreme trajanja popravke.
- Popraviti aparat i proveriti sve njegove delove.
Ova usluga je besplatna tokom dvogodišnjeg perioda garancije. Ukoliko je period garancije istekao, naši stručnjaci za kafu će Vas ljubazno obavestiti o naknadi za ovu uslugu.
Koji je rok trajanja Nespresso kapsula?
Naše kapsule su hermetički zatvorene za optimalnu zaštitu aroma kafe. Na svakom pakovanju navedena su dva datuma: datum proizvodnje i datum isteka roka. Osiguravamo svežinu do 12 meseci od datuma proizvodnje.
Koji je sadržaj kofeina u kafi?
Količina kofeina u kapsuli zavisi od vrste sirove kafe koja se koristi u recepturi.
Robusta sadrži u proseku 2.4% dok Arabica sadrži oko 1.3% kofeina.
Kapsule bez kofeina sadrže manje od 0.1% kofeina.
Klasične Nespresso kapsule sadrže oko 5g mlevene kafe dok Lungo kapsule sadrže oko 6g mlevene kafe.
Primer: čista Arabica u klasičnoj Nespresso kapsuli (5g) sadrži 5g x 1.3% = 0.065g = 65 miligrama (mg) kofeina.
U nastavku su navedeni primeri ili prosečni sadržaj kofeina prema vrsti pripreme kafe (vrednosti su zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):
- Šoljica filter kafe: 75mg
- Šolja instant kafe: 100mg
- Šolja čaja: 50mg
- Standardno kola piće: do 40mg
- Standardno energetsko piće: 80mg
- Crna čokolada: do 50mg
- Mlečna čokolada: 25mg.
Kako da recikliram Nespresso kapsule za kafu?
Iskorišćene kapsule možete dostaviti u neki od naših butika koji se nalaze na sledećim adresama:
- Nespresso Boutique Delta City, Jurija Gagarina 16 - Beograd
- Nespresso Boutique Ušće, Bulevar Mihajla Pupina 4 - Beograd
- Nespresso nano butik Promenada, Bulevar Oslobođenja 119 – Novi Sad
Više o našem programu održivog razvoja možete pročitati na sledećem linku.
Poreklo Nespresso kafe?
Naše kafe su različite vrste Arabike i Robuste.
Stabljike arabike su nežne i zahtevne biljke, koje se uzgajaju na plantažama smeštenim na obroncima planina, uglavnom u Srednjoj i Južnoj Americi i u istočnoj Africi. Delikatnost njene arome povećava se sa visinom na kojoj se uzgaja.
Robusta je otpornija na uslove tropske klime i raste na područima koja nisu pogodni biljci Arabika, u nizinama gde je vruće i vlažno, uglavnom u zapadnoj Africi i jugoistočnoj Aziji.
Nespresso kafe su poreklom sa 3 kontinenta, iz 15 zemalja I to:
Meksiko, Kolumbija, Nikaragva, Brazil, Gvatemala, Peru, Etiopija, Uganda, Kongo, Kenija, Zimbabve, Indija, Indonezija, Kina, Papua Nova Gvineja.
Više o poreklu naših kafa možete pročitati na stranici Poreklo kafe.
Kako mogu da izmenim ili otkažem moju porudžbinu?
Kada kreirate porudžbinu na Nespresso stranici, ne možemo garantovati njene izmene ili otkazivanje. Naši distributivni centri pakuju i isporučuju porudžbine što je pre moguće, kako bi se osigurala isporuka u roku od dva radna dana.
Molimo Vas da nas što pre kontaktirate putem besplatne linije 0800 253 253, kako biste zatražili promene u Vašoj porudžbini.
Zaboravili ste lozinku?
Kako biste promenili Vašu lozinku, potrebno je da uradite sledeće:
- Kliknite na "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom uglu ekrana, a zatim na "Zaboravili ste lozinku?".
- Unesite e-mail adresu koju inače koristite kada kreirate svoju porudžbinu.
- Na e-mail adresu koju ste ostavili stići će Vam poruka sa linkom na koji je potrebno da kliknete, a zatim će Vam stići nova lozinka.
Kolika je minimalna narudžba?
Naše kafe se nalaze u pakovanjima od kojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakovanja, Vaše porudžbine kafe putem interneta ili preko Nespresso Cluba treba da sadrže najmanje 50 kapsula. Možete da kombinujete različite kapsule, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).
Kako mogu da se registrujem?
Kliknite na "Registrujte se" u gornjem desnom uglu našeg sajta i unesite svoje lične podatke.
Da li ste već član Kluba?
Ukoliko jeste, jednostavno unesite Vaš članski i poštanski broj u ova dva polja i kliknite na “Nastavite”.
Ukoliko niste, izaberite "Ne, nemam članski broj Nespresso Kluba." i kliknite na “Nastavite”.
Unesite željenu adresu za isporuku i račun, i izaberite da li želite da budete obavešteni o našim novim proizvodima i ponudama. Kliknite na "Nastavite".
Možete registrovati Vaš aparat za kafu, tako što ćete odabrati model koji posedujete i uneti serijski broj, datum i mesto kupovine. Kliknite na “Još uvek nemam aparat” ukoliko ga ne posedujete, ili ukoliko želite da ga registrujete naredni put.
Vaš nalog je kreiran i možete kreirati porudžbinu.
Kako mogu da promenim moju e-mail adresu?
Kako biste promenili Vašu e-mail adresu, potrebno je da uradite sledeće:
- Unesite Vaše podatke za prijavu (E-mail adresa i lozinka) u "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom uglu ekrana.
- Kliknite na "Lični podaci" a zatim "Promenite e-mail adresu"
U mojoj narudžbini su oštećeni, nedostajući, istekli ili neispravni artikli. Šta da radim?
Ako otkrijete da nešto nedostaje, da je oštećeno ili nije ispravno u Vašoj narudžbi, kontaktirajte nas što je pre moguće putem telefona: 0800 253 253 (besplatna linija), +381 11 44 12 965 ili popunjavanjem kontakt forme.
Posvećeni smo tome da Vam svaki put pružimo savršeno iskustvo i rado ćemo izvršiti potrebna prilagođavanja.
Koji načini plaćanja su mogući?
Postoje dva načina plaćanja:
- Gotovinom prilikom preuzimanja: za porudžbine putem telefona ili putem interneta.
- Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Dina): za porudžbine putem interneta.
a takođe:
- Putem predračuna (za pravna lica).
Koji su benefiti registracije Nespresso aparata?
Registracija Vašeg Nespresso aparata donosi sledeće benefite:
- Ukoliko dođe do gubitka računa, a desi se kvar aparata i potreban je servis, naši specijalisti za kafu mogu pristupiti evidenciji te utvrditi kada je aparat kupljen i da li je i dalje u garanciji.
- Takođe ako imamo potencijalni problem u seriji aparata, vlasnike registrovanih aparata možemo da obavestimo i isti zamenimo ispravnim.
Koliko se čeka na isporuku?
Dostavu vršimo direktno na Vašu adresu u roku od 1-2 radna dana.
Kako da budem u toku sa novostima i akcijama u Nespressu?
Na našoj web stranici www.nespresso.rs možete se prijaviti na Nespresso newsletter i putem emaila primati novosti o novim proizvodima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i sličnim informacijama.
Kako se svaka Vaša kupovina beleži u našem sistemu i prati, za Vas ćemo spremati i personalizovane promocije!
Gde mogu da pronađem set za uklanjanje kamenca za moj aparat?
Set za uklanjanje kamenca možete kupiti pozivom na broj telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili na našem sajtu, u kategoriji Aksesoari – Održavanje, kao i u Nespresso buticima.
Jedan set sadrži dve doze sredstva za uklanjanje kamenca i uputstvo.
Kako se čisti Aeroccino?
Najpre, stavite stirer unutra i napunite svežom vodom do prve indikacije za maksimalnu tečnost. Zatim prebacite na topli režim. Nakon toga, očistite mekom, vlažnom krpom kako biste uklonili sve tragove mleka i sprečili da ono ogoreva.
Moj aparat za kafu ne radi ispravno. Kako mogu da ga popravim?
U slučaju da Vam je potrebna pomoć za Vaš aparat, možete da nas kontaktirate putem telefona 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965. Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h. Pružamo rešavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Citiz&Milk, Pixie, Lattissima One i Atelier. Ukoliko je potrebna popravka aparata, za Vas možemo uraditi sledeće:
- Obezbediti uslužni aparat za vreme trajanja popravke.
- Popraviti aparat i proveriti sve njegove delove.
Ova usluga je besplatna tokom dvogodišnjeg perioda garancije. Ukoliko je period garancije istekao, naši stručnjaci za kafu će Vas ljubazno obavestiti o naknadi za ovu uslugu.
Gde mogu da pronađem rezervne delove?
Rezervne delove možete pronaći u našim buticima na sledećim adresama:
Nespresso Boutique Delta City Jurija Gagarina 16 - Beograd
Nespresso Boutique Ušće Bulevar Mihajla Pupina 4 - Beograd
Nespresso nano butik Promenada Bulevar Oslobođenja 119 – Novi Sad
Ili proveriti dostupnosti u našim ovlašćenim servisma putem našeg korisničkog servisa: 0800 253 253 (besplatna linija) ili +381 11 44 12 965.
Zašto mom Nespresso aparatu treba uklanjanje kamenca?
Nakon određenog vremenskog perioda, u Vašem aparatu se nakuplja kamenac. Ovo je normalna prirodna reakcija, u zavisnosti od tvrdoće vode i od toga koliko često koristite aparat. Kamenac može blokirati cevi vodenog kruga unutar aparata ili oštetiti druge delove. To će između ostalog imati negativan uticaj na temperaturu kafe, vreme zagrejavanja Vašeg aparata, perforaciju kapsula. U suštini, to će uticati na kvalitet kafe.
Koristite Nespresso komplet za uklanjanje kamenca svaka 3-4 meseca. Ovo garantuje optimalno funkcionisanje aparata i svaki put savršenu šoljicu kafe. Štaviše, produžava životni vek Vašeg aparata.
Kako se održava Rapid cappuccino system u Lattissima One?
Rastavite Rapid Cappuccino System. Pažljivo isperite sve ostatke mleka vrućom vodom (40°C).
Potopite sve komponente u vruću vodu (40°C) zajedno sa blagim deterdžentom najmanje 30 minuta i
detaljno isperite vrućom vodom.
Očistite unutrašnjost rezervoara za mleko blagim deterdžentom i isperite vrućom vodom.
Nemojte koristiti abrazivan materijal koji bi mogao oštetiti površinu opreme.
Osušite sve delove čistim peškirom, krpom ili papirnim ubrusom i ponovo ih sastavite.
Razlike Vertuo i Original linije?
Original linija je dizajnirana za one koji vole klasičan Espresso i kafu na bazi Espresso-a (Americanos, Cappuccino i Latte), dok je Vertuo linija namenjena onima koji uživaju u šoljicama kafe različitih dužina. Ova linija nudi veliki izbor mešavina kafa ( 35 mešavina) različitih ukusa i aroma u okviru 5 linija: Espresso, Double Espresso, Gran Lungo, Mug i Carafe istog, visokog kvaliteta po kojem je poznata Nespresso Original linija.
Koje kafe se mogu pravit na Vertuo i Original liniji?
Vertuo zadovoljava potrebe onih koji uživaju u visokom kvalitetu i kafama različitih dužina kao što su: Espresso, Double Espresso, Gran Lungo, Mug ili Carafe. Vertuo nudi veliki izbor kafa u različitim veličinama šoljice (35 različitih kafa).
Original obezbeđuje visokokvalitetne Espresso i Lungo kafe koje se mogu koristiti sa Nespresso Aeroccino uređajima, kao i sa ugrađenim sistemima za mleko u aparatu za pripremanje Cappuccino i Latte napitka.
Po čemu se Vertuo razlikuje od druge kafe kao što je filter kafa ili instant?
Vertuo će kreirati novi segment visokokvalitetne kafe. Vertuo sistem na revolucionaran način priprema kafu svojom Centrifusion tehnologijom i nizom kapsula koje zajedno omogućavaju različite veličine kafe, od velike šoljice do Espresso kafe.
Vertuo je takođe veoma jednostavan za korišćenje jer automatski prepoznaje kapsulu kafe koja se priprema, a zatim prilagođava parametre ekstrakcije kako bi stvorio savršenu kafu sa svilenkastom i izdašnom kremom – znakom visokokvalitetne kafe.
Šta rade bar - kodovi?
Vertuo aparat koristi bar -kodove na kapsulama da identifikuje koju kafu kupci žele da pripreme. Aparat čita kod da bi prepoznao kapsulu, a zatim prilagođava količinu vode, brzinu ekstrakcije i druge parametre kako bi pripremio svaku mešavinu i veličinu šoljice na najoptimalniji način.
Bar- kod na obodu kapsule omogućava aparatu da prepozna kapsule, podesi parametre potrebne za konkretnu kafu: dužinu šoljice, temperaturu i količinu vode, brzinu rotacije, brzinu protoka i drugo.
Da li mogu da koristim Original kapsule u Vertuo sistemu?
Ne. Nespresso Original i Vertuo koriste različite kapsule, koje su u interakciji sa sistemima na različite načine. To su dve odvojene linije koje će se svideti različitim kategorijama ljubitelja kafe.
Zašto bi potrošači trebalo da izaberu Vertuo u odnosu na druge aparate za kafu?
Vertuo je prvi Nespresso sistem koji priprema širok spektar različitih veličina kafe i pruža novi ukus u velikim šoljicama kafe – onaj koji je usredsređen na kvalitet. Vertuo je glatka kafa jedinstvene tamne boje, prekrivena izdašnom kremom.
Ova jedinstvena kafa se dobija uz pomoć inovativne kombinacije nove Centrifusion tehnologije ekstrakcije i asortimana od 35 kafa koje je osmislio Nespresso. Aparat i nove kapsule rade zajedno da pruže, pritiskom na dugme, savršenu šoljicu kafe različitih veličina, aroma i intenziteta. Savršen sistem koji će odgovoriti na potrebe svih onih koji u kafi uživaju i koji će aparat koristiti. Prednost ovog sistema je mogućnost da sada na jednom aparatu možemo pripremati kafe potpuno različitih dužina.
Kako se formira krema? Koja je važnost kreme?
Krema je prirodno formiran sloj kafe i vazduha. Nastaje tokom procesa ekstrakcije, znak je kvaliteta kafe i ima zadatak da poboljša užitak u degustaciji. Krema štiti arome kafe, zatvarajući ih u šoljicu dok se ne oslobode dok uživate u njoj. Krema omogućava potrošačima da imaju koristi od punog aromatičnog profila kafe. Da biste uživali u kafi svim čulima, savetujemo da kremu dobro promešate sa ostatkom kafe i tako u potpunosti istaknete aromatičnost i ukuse. Kako Vertuo sistem funkcioniše uz pomoć nove Centrifusion tehnologije koja se zasniva na velikom broju obrtaja kapsule u minuti, a u pitanju je potpuno nov aparat biće potrebno da pripremite samo nekoliko kafa kako bi sistem dostigao maksimalan broj obrtaja i pripremio kafu izdašne kreme.
Pripremio sam kafu na novom Vertuo aparatu i krema ( pena) nije onakva kakvu sam video u butiku i na slikama. Da li je sve OK sa aparatom?
Sve je u najboljem redu. Kao i svaki novi sistem i Vertuo traži kratak period zagrevanja do postizanja savršene ekstrakcije. Posle svega nekoliko pripremljenih kafa vaša Vertuo šoljica će imati izdašnu kremu, baš onakvu kakvu ste imali prilike da vidite u butiku.
Da li mogu da koristim CARAFE kapsule u svim Vertuo aparatima?
Da, osim na Vertuo PLUS aparatu.